Mamy przyjemność zaoferować na sprzedaż lokal biurowy o powierzchni całkowitej 116m2, przy ul. Bociana / Siewnej w Krakowie.
lokalizacja:
Biuro zlokalizowane jest w budynku biurowym Bocianie Gniazdo usytuowanym na ul. Bociana w północnej części Krakowa. (...)
Pokaż więcej
Mamy przyjemność zaoferować na sprzedaż lokal biurowy o powierzchni całkowitej 116m2, przy ul. Bociana / Siewnej w Krakowie.
lokalizacja:
Biuro zlokalizowane jest w budynku biurowym Bocianie Gniazdo usytuowanym na ul. Bociana w północnej części Krakowa. Jest to kompleks lokali biurowych bezpośrednio przyległy do budynków mieszkalnych z parkingiem (miejsca parkingowe dla pojazdów oznaczonych identyfikatorami, które przysługują również przedmiotowemu lokalowi, jest również możliwość najmu wyznaczonych miejsc indywidualnych lub miejsc w parkingu podziemnym). Budynek mieści się 350m od alei 29 listopada (obecnie przekształcanej na wielopasmową arterię wylotową z Krakowa). Lokal posiada bezpośrednie, indywidualne wejście z zewnątrz (od strony parkingu) wraz z miejscem na szyld reklamowy/informacyjny.
opis lokalu:
Biuro posiada powierzchnię 116m2 na którą, składają się 2 równe poziomy:
Parter - na którym zlokalizowana jest recepcja (stanowisko reprezentacyjne), open space z 5 dużymi stanowiskami pracy, dodatkowego stanowiska przy poczekalni/strefie odpoczynku (stolik, fotele) , oraz kuchni z jadalnia i łazienki (toaleta, umywalka i prysznic). Powierzchnia oraz kwestie techniczne zostały zaprojektowane tak, że część relaksacyjna może być przekształcona w dodatkowe 3 stanowiska pracy, co daje łącznie 9 dużych stanowisk pracy. Na parterze znajduje się również szafa ubraniowa, szafa gospodarcza, liczne półki i regały oraz w pełni wyposażona kuchnia (lodówka, zmywarka, kran, zlew, mikrofalówka). Obszerna łazienka oprócz toalety i umywalki posiada również oddzieloną szkłem część prysznicową. Pod schodami znajduje się techniczne serce biura tj. szafa rack z kompletnym wyposażeniem tj. routerami, switchami, dyskami centralnymi dla biura, dyskami kopii zapasowych itd.
Piętro na górne piętro prowadzą szerokie otwarte schody z ponad 4m witryną doświetlającą oba poziomy. Górna przestrzeń została podzielona za pomocą nowoczesnych szklanych ścian na obszerny gabinet oraz salę spotkań. Na wprost schodów znajduje się również magazynek wyposażony w regały magazynowe. Gabinet to potężna przestrzeń z 3 ogromnymi, ekskluzywnymi biurkami, licznymi regałami oraz potężną 4m oszkloną szafą (półki oraz przestrzeń garderobiana). Dodatkowo w gabinecie znajduje się zabudowa z reprezentacyjną, podświetlaną witryną oraz zabudowanym akwarium słodkowodnym (z całym systemem obsługi ukrytym za regałem). Gabinet wyposażony został również w ekran telewizyjny oraz system nagłośnienia. Drugą część piętra stanowi sala konferencyjna z potężnym 10 osobowym stołem wspartym na specjalnie projektowanej i wykonanej na zamówienie nodze (w której ukryte są również wszystkie systemy multimedialne). Stół został również wyposażony w kompletny zestaw niezbędnych portów (prąd, internet, projektor, telefon). Sala posiada wysokiej klasy projektor, elektrycznie rozsuwany ekran oraz komodę (z zastawą i wyposażeniem do spotkań).
wyposażenie:
Lokal został od podstaw przystosowany technicznie do pracy na wielu stanowiskach z szybkim łączem światłowodowym podpiętym do lokalu. Z centralnej szafy rack do każdego stanowiska poprowadzone jest okablowanie kategorii 6, ponadto lokal posiada Wifi oparte o profesjonalne urządzenie Ubiquiti. Każde stanowisko posiada komplet portów oraz ma doprowadzone zasilanie z 10 gniazdami. W całym lokalu (1 jednostka na dole i 2 jednostki u góry) zainstalowane są klimatyzatory, natomiast na grzejnikach założono elektroniczne termostaty. Lokal posiada również system alarmowy wraz z monitoringiem wejścia, a drzwi wejściowe do lokalu oparte są o zamek elektromagnetyczny otwierany z aplikacji (dostępy dla pracowników). W lokalu założone są również telefony z wirtualną centralą (możliwość rozmowy pomiędzy stanowiskami). Całe biuro zostało kompletnie umeblowane, a wszystkie meble wykonano na zamówienie. Fronty meblowe to wysokiej jakości płyta meblowa oraz akryl na wysoki połysk. Stanowiska pracy natomiast wykonano ze specjalnych blatów o podwyższonej trwałości (na wycieranie). Szafy i garderoby oraz wejście do magazynku to systemy przesuwne z białym lacobelem. W lokalu zainstalowano również LEDowy system paneli oświetleniowych spełniających (z dużym zapasem) normy pracownicze. W witrynach okiennych założone zostały wysokiej klasy drewniane, białe żaluzje. Całość lokalu została zaprojektowana i wykonana w wykończeniu premium zarówno od strony technicznej jak i wizualnej.
Cena ofertowa jest ceną netto, do której należy doliczyć podatek VAT 23%. Sprzedający wystawia fakturę VAT.
Nasze biuro pobiera standardową prowizję za swoje usługi.
Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na bezpośrednią prezentację lokalu: